درد دل شبانه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
درد دل شبانه
نوشته شده در شنبه 24 مهر 1395
بازدید : 384
نویسنده : لیلی رس

سال از نیمه گذشت با همه بد و خوبش ولی در مقایسه با سالهای قبل

برای من که سال خوبی بود.  اصلا سال خوب چیه؟

چیزی جز داشتن سلامتی بودن در کنار اعضای خانواده و منتظر بودن

برای اضافه شدن یک عضو جدید به خانواده نمی دونم ا

سم شو چی بزارم یک لطف یابرکت یا برآورده شدن آرزوها با هر عقیده و

نظری می شه یک اسم براش گذاشت  دلم می

خواست می تونستم از ته دل فریاد بزنم و از این لطفی که خدا ونددر

حق من داره تشکر کنم ولی چون الان نصفه شب هستش پس ترجیح

دادم این کار را در دنیای شب زنده داران انجام بدم و و یک آرزوی دیگر هم

بکنم و اون رسیدن همه کسایی که 

تنهایی ها و درد دلاشون رو به اینجا آوردن 

با هر سلیقه و منش به آرزو هاشون برسن ....

                                                                                                                                        

 

 

 

 

 

 

 

                                شب همه دوستان به خوشی وسلامتی






مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: